Mezzosopran, ukończyła Akademię Muzyczną we Wrocławiu w klasie Barbary Ewy Werner. Od 2003 do chwili obecnej jest pod opieką wokalną Dariusza Grabowskiego.
W latach 1996–2007 była solistką Opery Wrocławskiej, gdzie zaśpiewała wiele znaczących partii operowych. Wystąpiła m.in. jako Aza w Manru Paderewskiego (DUX, nagroda Fryderyk w kategorii Najwybitniejsze nagranie muzyki polskiej, 2004).
Od 2007 roku pracuje jako artystka niezależna. Przez wiele lat specjalizowała się w działalności koncertowej, w repertuarze ma ponad 80 pozycji tego typu, od utworów Bacha po Pendereckiego. Koncertowała w salach filharmonicznych w Polsce i Europie. Brała udział w wielu międzynarodowych festiwalach. Występowała z towarzyszeniem m.in.: Orkiestry Filharmonii Narodowej, NOSPR, Sinfonii Varsovii, NDR Sinfonieorchester China Philharmonic Orchestra, Orquesta Sinfónica Simón Bolívar, BBC Symphony Orchestra, London Symphony Orchestra, pod batutą wielu znakomitych dyrygentów.

Wystąpiła jako Hannah w prapremierze Pasażerki Weinberga w reżyserii Davida Pountneya w Bregencji, a także w Houston Grand Opera, Lincoln Center Festival, Lyric Opera of Chicago i Florida Grand Opera. W głównej roli Lisy w tej samej operze Agnieszka Rehlis zadebiutowała z wielkim sukcesem w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. W 2016 roku zaśpiewała partię Amneris w Aidzie Verdiego w Estońskiej Operze Narodowej w Tallinie. 

Przez wiele lat artystka była kojarzona głównie z muzyką współczesną, jednak w 2017 roku (partia Adalgizy w Normie  Belliniego u boku Edity Gruberovej w TW-ON) nastąpił znaczący zwrot i rozwój jej kariery w kierunku muzyki operowej. 

Wystąpiła w Ognistym aniele Prokofiewa w Opernhaus Zürich, Scottish Opera, Festival d’Aix-en-Provence i TW-ON. Jako Azucena (Trubadur Verdiego) odniosła sukcesy podczas DomStufen-Festspiele w Erfurcie, w Konzert Theater Bern i ostatnio w Teatro de la Maestranza w Sewilli. Była Feneną w Bayerische Staatsoper w Monachium czy Chiwrią w Jarmarku soroczyńskim Musorgskiego w Komische Oper Berlin czy ostatnio Waltraute w Zmierzchu bogów w Teatro Campoamor (Oviedo).

Przed artystką wiele kolejnych debiutów i scen operowych. W planach ma występy w Opera Australia, Aalto-Musiktheater Essen, Teatro Municipal de Santiago, Teatro Real w Madrycie, La Scali, Théâtre du Capitole w Tuluzie i in.

 

Więcej na http://www.rehlis.eu