Deklaracja dostępności Polski Chór Kameralny Schola Cantorum Gedanensis

 

 

Polski Chór Kameralny Schola Cantorum Gedanensis zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Polski Chór Kameralny Schola Cantorum Gedanensis.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
 

    Status pod względem zgodności z ustawą

    Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Zapewnienie dostępności niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.

    Treści niedostępne

    • Galeria
     

      Wyłączenia

       
      • Galeria - wiązałoby się z poniesieniem nadmiernych kosztów
       

        Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

        • Deklarację sporządzono dnia:
        • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

        Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

        Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

         

        Informacje zwrotne i dane kontaktowe

        • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Klaudia Gurzyńska.
        • E-mail: promocja1@polskichorkameralny.pl
        • Telefon: 695 052 140

        Każdy ma prawo:

        • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
        • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
        • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

        Żądanie musi zawierać:

        • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
        • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
        • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

        Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

         

        Skargi i odwołania

        Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

        • Organ nadzorujący: Magdalena Bray - Zastępca dyrektora
        • Adres: 80-320 Gdańsk
          ul. Opata Jacka Rybińskiego 24
        • E-mail: zastepca@polskichorkameralny.pl
        • Telefon: 693 732 604

        Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.